Saturday, June 18, 2011

Όταν πέφτει η νύχτα…



Τι περισσότερο θα μπορούσε να ζητήσει κανείς; Έντονος συναγωνισμός από την πρώτη ειδική, εναλλαγές στην κορυφή, εξαιρετικές επιδόσεις, πλήθος κόσμου στα βουνά, αλλά και κινήσεις τακτικής μέχρι την τελευταία στιγμή. Κερασάκι στην τούρτα; Η νυχτερινή ειδική διαδρομή, η οποία συγκέντρωσε χιλιάδες θεατές, κάνοντας τους περισσότερους να αναπολούν το παρελθόν. Μοναδικές στιγμές, με φόντο τους πρωταγωνιστές του WRC, οι οποίοι εντυπωσιάστηκαν από την ατμόσφαιρα και το πάθος του κόσμου. Στις ειδικές διαδρομές, αναμενόμενα, η σειρά εκκίνησης έπαιξε και σήμερα καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.

Ο Petter Solberg άρχισε να χάνει χρόνο από το ξεκίνημα της ημέρας και, παρά την προσπάθειά του, δεν κατάφερε να διατηρηθεί στην κορυφή. Οι δύο οδηγοί της Citroen, Sebastien Loeb και Sebastien Ogier, πίεζαν από νωρίς και ψαλίδισαν τη διαφορά που τους χώριζε από τον Νορβηγό, με το νεαρό Γάλλο να είναι εκείνος που σημείωνε τους κορυφαίους χρόνους, εκμεταλλευόμενος το ότι έμπαινε τέταρτος στις ειδικές διαδρομές. Έτσι, ο Ogier κάλυψε τη διαφορά του 1 λεπτού από την κορυφή και τέθηκε επικεφαλής, με μια διαφορά 15 δλ. από τον Loeb πριν από τη διεξαγωγή της νυχτερινής ειδικής διαδρομής. Υπό το φως των προβολέων, όμως, ο Γάλλος έχασε 17 δλ. (!) από τον Loeb, με αποτέλεσμα να πέσει στη 2η θέση της Γενικής και αύριο να εκκινεί πίσω από τον επτά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή ομόσταβλό του. Ο Ogier δήλωσε ότι δεν μπορούσε να δει στη νυκτερινή ειδική, παρ' όλα αυτά ο Loeb μάλλον θεωρεί αποτέλεσμα τακτικής τη μεταξύ τους διαφορά.

Στη μάχη για τη νίκη, ωστόσο, παραμένει και ο Petter Solberg, αν και έχει χάσει έδαφος. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003 δε θα έχει εύκολο έργο, αφού ελάχιστα δευτερόλεπτα πίσω του ακολουθεί ο Mikko Hirvonen με το Ford Fiesta WRC. Ο Φινλανδός οδηγός ήταν σε όλη τη διάρκεια της ημέρας κοντά στους οδηγούς της Citroen, αλλά χωρίς να καταφέρει σε κανένα σημείο του αγώνα να τους απειλήσει ουσιαστικά. Παρ' όλα αυτά, βρίσκεται σε απόσταση βολής, και είναι δεδομένο ότι για μία θέση στο βάθρο θα δώσει τη δική του μάχη.

Πιο πίσω, οι Henning Solberg και Matthew Wilson εξακολουθούν να συμπληρώνουν την πρώτη 6άδα, με τον Νορβηγό να προσπαθεί να αποφύγει τα προβλήματα και να κρατήσει την 5η θέση της Γενικής στην κατοχή του. Ο Wilson, από την πλευρά του, ταλαιπωρήθηκε σε όλη τη διάρκεια της ημέρας από διακοπές του κινητήρα, καταφέρνοντας ωστόσο να διατηρηθεί 6ος Γενικής. Ο Kimi Raikkonen απέφυγε σήμερα τα προβλήματα και έμεινε μακριά από μηχανικές βλάβες, ολοκληρώνοντας την ημέρα στην 7η θέση. Ο Juho Hanninen συμπληρώνει την πρώτη 8άδα, όντας και 1ος στην κατηγορία του SWRC, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Ott Tanak μετά την πρώτη ειδική της ημέρας.

Για live score, αναλύσεις και τα προγνωστικά στοιχήματος της ημέρας στο all-live-scores.com!

Σήμερα, στον αγώνα επέστρεψε υπό καθεστώς superally ο Λάμπρος Αθανασούλας, πάντα με τον Νίκο Ζακχαίο, ο οποίος στο τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε χρόνους στην πρώτη 8άδα, την ώρα που στη νυκτερινή ειδική πέτυχε τον 5ο καλύτερο χρόνο! Ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα, ο Δημήτρης Ψύλλος με τον Κώστα Κόντο παραμένουν 1οι, οδηγώντας το Mitsubishi Lancer EVO X.

Η αυριανή τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές, με τελευταία την Power Stage, που θα μεταδοθεί ζωντανά στις 14:00 από την ΕΤ1. Με δεδομένο ότι οι διαφορές μεταξύ των πληρωμάτων είναι ελάχιστες, αναμφισβήτητα το ενδιαφέρον θα παραμείνει αμείωτο μέχρι την τελευταία ειδική.

No comments:

Post a Comment