Tuesday, June 28, 2011

Προφυλακίστηκε ο Μπέος!




Προφυλακιστέος κρίθηκε ο Αχιλλέας Μπέος μετά την απολογία του στον 9ο τακτικό ανακριτή για την υπόθεση των «στημένων» αγώνων. Η απολογία του ιδιοκτήτη του Ολυμπιακού Βόλου κράτησε κάτι παραπάνω από τρεις ώρες και στη διάρκειά της αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες που τον βαρύνουν.


Προφυλακιστεοι κρίθηκαν επίσης ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ Ηλιούπολης, Γιώργος Τσακογιάννης και ο Βασίλης Καρακούλιας, οργανωτής παράνομου στοιχήματος.

Όσον αφορά τον Γ. Τσακογιάννη, ο παράγοντας της Ηλιούπολης στο απολογητικό του υπόμνημα αναφέρει τα εξής: «Δεν συμμετέχω σε καμία εγκληματική οργάνωση, δεν έχω δωροδοκήσει κανένα πρόσωπο για να αλλοιώσω το αποτέλεσμα αγώνα και βέβαια δεν έχω νομιμοποιήσει ποτέ έσοδα προερχόμενα από εγκληματικές δραστηριότητες.

Η αλήθεια είναι ότι είμαι ένας φερέγγυος και αξιόπιστος επιχειρηματίας, που έχω χόμπι το ελληνικό ποδόσφαιρο λόγο για τον οποίο αγόρασα τις μετοχές της ΠΑΕ Ηλιούπολης, και έχω δυστυχώς βρεθεί τώρα, χωρίς να φταίω, αναμεμειγμένος σε μια τόσο σοβαρή ποινική υπόθεση απλώς και μόνο λόγω των κοινωνικών επαφών μου με συγκεκριμένα πρόσωπα που έχουν απασχολήσει ή απασχολούν τη Δικαιοσύνη».



Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους αφέθηκαν οι Σταύρος Ψωμιάδης, Ανδρέας Δημόπουλος, Δημήτρης Ζαβαντίας, Αθανάσιος Ντότσης, Νίκος Παντέλης και Νίκος Ζαμάνης.


Για live scores, αναλύσεις και τα προγνωστικά στοιχήματος της ημέρας στο all-live-scores.com!

Την Τρίτη απολογούνται ο παράγοντας της Ηλιούπολης, Νίκος Χάλκος και ο μπουκμέικερ, Βασίλης Γεωρτσιάκος.

No comments:

Post a Comment