Saturday, June 18, 2011

Τρίτη ήττα από την Ισπανία!



Να «σπάσει» το ρόδι παίρνοντας την πρώτη νίκη κόντρα στην ταχύτατη και ποιοτική Ισπανία στο πρώτο ματς της 4ης εβδομάδας του Ευρωπαϊκού Λιγκ, ήθελε η Εθνική ομάδα βόλεϊ Ανδρών, που δυστυχώς δεν τα κατάφερε αφού οι δύο ομάδες αγωνίζονται σε διαφορετικές… ταχύτητες.

Οι Ισπανοί με κορυφαίους τους Πέρεζ και Γκαρθία, φάνηκαν ανώτεροι των περιστάσεων και πήραν τη νίκη με 3-0 (25-19, 25-22, 25-19) κόντρα στο ιδιαίτερα «μαχητικό» αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα.

Ικανοποιημένος ήταν αμέσως μετά τον αγώνα ο Ομοσπονδιακός τεχνικός, Αλέκος Λεώνης. «Υπήρχε μεγάλη αγωνιστικότητα από όλα τα παιδιά και από τα παιδιά που δεν έχουν πολλές συμμετοχές με την Εθνική ομάδα», ανέφερε αρχικά ο coach του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος και πρόσθεσε: «Δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε τις ταχύτητες της Ισπανίας, ιδιαίτερα στα μπλοκ και στην πάσα. Η Ισπανία είναι μία ομάδα που δεν κάνει λάθη. Εμείς από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να γινόμαστε καλύτεροι μέσα από τα παιχνίδια και στόχος μας είναι να εκμεταλλευτούμε αυτόν τον σπουδαίο αντίπαλο προς όφελός μας»!

Για live scores, αναλύσεις και τα προγνωστικά στοιχήματος της ημέρας στο all-live-scores.com!


ΙΣΠΑΝΙΑ (Φερνάντο Μιουνιόθ Μπενίτεθ): Χερνάν 3 (2 άσους, 1 μπλοκ), Νοντά 9 (7/12 επ., 79% υπ. 2 μπλοκ), Φερνάντεζ 7 (5/10 επ., 2 μπλοκ), Πέρεζ 16 (1 άσο, 13/18 επ., 2 μπλοκ), Γκαρθία 14 (1 άσος, 8/10 επ., 5 μπλοκ), Παλαρίνι 8 (1 άσο, 7/16 επ., 69% υπ.), Λένας (λ, 65% υπ.), Ροντρίγκεζ, Ντελγκάδο, Ροκαμόρα 2 (1 άσο, ½ επ.), Βιτσιάνα 3 (1/1 επ., 2 μπλοκ)

ΕΛΛΑΔΑ (Αλέκος Λεώνης): Μαντέκας 9 (8/10 επ., 82% υπ., 1 μπλοκ), Πετρέας 5 (5/9 επ.), Φιλίποφ 1 (1/3 επ.), Πελεκούδας 3 (2/4 επ., 1 μπλοκ), Ρουμελιώτης 16 (2 άσοι, 13/31 επ., 1 μπλοκ), Ασπιώτης 9 (8/11 επ., 40% υπ.,1 μπλοκ), Παπαδημητρίου (λ, 79% υπ.), Σαρικεϊσογλου 4 (4/6 επ., 75% υπ.), Σουλτανόπουλος 4 (4/7 επ.), Χατζηηλιάδης, Μπέλος, Μαρούλης, Ασπιώτης

Β’ ΟΜΙΛΟΣ

Η BAΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 6 αγώνες):

1.Ισπανία 15 (15-6)
2.Ολλανδία 14 (15-5)
3.Ελλάδα 7 (9-14)
4.Αυστρία 0 (4-18)

No comments:

Post a Comment