Monday, February 14, 2011

Το αντίο του Ρονάλντο

Ο Ρονάλντο έριξε τους τίτλους του τέλους της ποδοσφαιρικής του καριέρας και το ανακοίνωσε με συνέντευξη Τύπου.

"Έίμαι εδώ γιατί αποφάσισα να τελειώσω την επαγγελματική μου καριέρα. Ήταν πολύ όμορφη και συναρπαστική. Έζησα πολλές νίκες, πολλές ήττες, έκανα πολλούς φίλους. Δεν θυμάμαι να έχω κάποιον εχθρό", δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Βραζιλιάνος, με δάκρυα στα μάτια.




"Όταν αγωνιζόμουν στη Μίλαν, διαπιστώθηκε πως πάσχω από υποθυρεοειδισμό, κάτι που είχε σαν συνέπεια ο μεταβολισμός του να μη λειτουργεί καλά. Για να ελέγχω το πρόβλημα θα μπορούσα να πάρω κάποια χάπια, αλλά επρόκειτο για ουσίες που στο χώρο του ποδοσφαίρου είναι απαγορευμένες. Πολλοί που τότε γελούσαν μαζί μου τώρα το έχουν μετανιώσει. Εγώ δεν κρατώ κακία. Επιτρέψτε μου όμως να κάνω αυτή την αποκάλυψη σήμερα".

Για live scores, αναλύσεις και τα προγνωστικά στοιχήματος της ημέρας στο all-live-scores.com!

Συνεχίζοντας, είπε: "Τα τελευταία δύο χρόνια είχα διαδοχικούς τραυματισμούς και έφτασα σε σημείο να ανυπομονώ για το τέλος της καριέρας μου. Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις ομάδες στις οποίες αγωνίστηκα, όλους τους ποδοσφαιριστές που έπαιξαν μαζί μου, που έκαναν προπόνηση μαζί μου, εκείνους που ήταν ηθικοί αντίπαλοι και εκείνοι που ήταν λιγότερο. Ευχαριστώ όλους τους προπονητές με τους οποίους μοιράστηκα μεγάλες επαγγελματικές επιτυχίες. Ευχαριστώ επίσης την οικογένειά μου. Ιδιαίτερα θέλω να πω ευχαριστώ σε όσους φιλάθλους με επευφημούσαν, και έκλαψαν για μένα όταν τραυματίστηκα. Τώρα πια θα αφοσιωθώ στο γραφείο μάνατζερ που θα δημιουργήσω".

No comments:

Post a Comment