Friday, January 21, 2011

Στα "ερυθρόλευκα" ο Τζιμπούρ!



Ο Ράφικ Τζιμπούρ, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από την ΑΕΚ πριν λίγες ημέρες, συμφώνησε με τους ανθρώπους του Ολυμπιακού και θα παραμείνει στην Ελλάδα για τουλάχιστον 6 μήνες.

"Η Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Ράφικ Τζιμπούρ. Ο ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας μέχρι το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου, με οψιόν ανανέωσης για δύο χρόνια" αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Ο Αλγερινός επιθετικός έθεσε πρώτο στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

''Είμαι χαρούμενος που έχω υπογράψει σε έναν μεγάλο σύλλογο, όπως ο Ολυμπιακός. Είναι ένα μεγάλο βήμα για την καριέρα μου. Στόχος μου είναι το πρωτάθλημα με τον Ολυμπιακό. Θέλω να ευχαριστηθώ όσο το δυνατόν περισσότερο την παρουσία μου στην ομάδα. Του χρόνου θέλω να ευχαριστηθώ αγώνες Τσάμπιονς Λιγκ στο Καραϊσκάκη" δήλωσε.

No comments:

Post a Comment